SÖK I BLOGGEN

19 feb. 2013

Fynda Viktoria Tolstoys Odd Molly-kläder!


Sångerskan Viktoria Tolstoy säljer ut en hel del fantastiska och unika Odd Molly-kläder på Reuse just nu och den som skyndar kan fynda bland hennes annonser. Vi ställde några frågor till Viktoria:


Varför väljer du att sälja dina kläder på Reuse?
Jag älskar vackra kläder, men under åren har jag lyckats samla på mig alldeles för mycket! Det vore synd om de inte kom till användning hos någon annan. Och om jag ska vara ärlig...jag måste helt enkelt göra lite plats i garderoben för nya grejer.

Brukar du sälja kläder du inte använder?
Alldeles för sällan. Men nu ska jag bli bättre på det. Det är ju så enkelt ändå! Däremot har jag ofta bytt kläder med en kompis. Hon blir jätteglad över mina gamla grejer och hennes begagnade kläder känns ju som helt nya för mig.

Tänker du på miljön när du shoppar kläder?
Mer och mer. Framförallt tänker jag på att man aldrig ska slänga kläder utan se till att de kommer till användning någon annanstans. Men det kan vara svårt framförallt med små barn i huset...

Du säljer bara Odd Molly-kläder nu på reuse. Hur kommer det sig?
Jag hade nästan bara Odd Molly-kläder ett tag eftersom jag var "ingift" i Odd Molly-familjen och jag älskade kläderna - de var som konstverk och otroligt bekväma. Jag tycker fortfarande att de är otroligt vackra plagg, men som sagt, de börjar ta för stor plats och jag vill att de ska göra någon annan glad!



Titta bara på den här fantastiska tunikan och kjolen! Och det är bara några av de få annonser som ligger uppe på Reuse just nu. Klicka här och här för att se två av de många annonserna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar